Γιορτή λήξης περιόδου

Σε απόλυτα γιορτινό κλίμα πραγματοποιήθηκε η τελετή λήξης της φετινής αγωνιστικής περιόδου για την ομάδα μας, το Σάββατο 14 Ιουνίου 2025.

⚽

Η εκδήλωση περιελάμβανε αγωνιστική δράση μεταξύ των τμημάτων της ακαδημίας με συνοδεία μουσικής και απονομή μεταλλίων σε όλους τους αθλητές για τη συμμετοχή και τη συνολική προσπάθειά τους όλο το χρόνο. Την απονομή ανέλαβε ο αντιδήμαρχος παιδείας Θωμάς Κατσαγώνης τον οποίο ευχαριστούμε θερμά. Μας τίμησαν επίσης με την παρουσία τους στην εκδήλωση ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Βαγγέλης Νικοθόδης και ο αντιδήμαρχος πόλης Βασίλης Κρητικός.

⚽

Ιδιαίτερη στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η τιμητική διάκριση των δύο βασικών συντελεστών της ανόδου της ανδρικής ομάδας στην Α’ κατηγορία, Γιάννη Χατζηράπτη και Γιάννη Ανδρεάτο, ως αναγνώριση της πολύπλευρης προσφοράς τους στο σύλλογο.🙏

⚽

Στη συνέχεια, αθλητές, προπονητές και γονείς διασκέδασαν με φαγητό, ποτό, χορό αλλά και ποδόσφαιρο μέχρι εξαντλήσεως.